Lešijova krutovláda sa skončila, chaos však nie. Kataster sa stratil a hľadajú sa nové hranice.
Medzi náboženstvami to vrie a lesom sa stále potulujú Lešijovi generáli. Oslavy Lesovzatia zrejme budú všetko, len nie pokojné.
Lešij, ktorý posledné tri roky terorizoval pohraničné oblasti, zanechal ľudský svet a vrátil sa na miesto boha lovu. Spojenci aj nepriatelia, ktorých za sebou zanechal, sú oslabení. Hranica medzi Kráľovstvom a Vodárstvom zmizla, keď si Lešij privlastnil všetky pohraničné územia a hranicu zrušil. Dnes si nikto nie je istý, kadiaľ viedla. Z Vlčích skál sa tak stalo územie nikoho. Kráľ Pataj Šuhaj I. aj akvilónsky kráľ Mikluš zbierajú sily na pokračovanie vo vojne a odmenia každého, kto bez boja získa časť územia a ušetrí sily na veľký konflikt. Vlčie skaly čaká dôležitá otázka: na ktorú stranu chcú patriť?
Vlčie skaly, pútnické mesto? Zjavenie Praotcovej hlavy, Myrmekovej dcéry Zirnitry a uctievačov Fungusa vyvolalo mnohé otázky. Nehľadá cirkev Praotcova nového biskupa? Budú aj tento rok na púti kyselé žížaly? Mám priviesť ľudí na tú správnu vieru práve ja?
Bývalá zbojnícka pevnosť v bývalej budove VŠMU má nového majiteľa: Cech liečiteľov! Objavenie Dar'Vínovho denníka a získanie veľmi, veľmi, veľmi pevného zázemia z nich spravilo hráča na novej úrovni. Dokážu túto svoju opevnenú pozíciu vo Vlčích skalách využiť? Alebo im túto príležitosť vyfúkne iný cech?
Po vypredaní lístku Bežné vtáča si až do akcie môžeš zakúpiť lístok Jednoducho vtáča, s ktorým môžeš hrať postavu dedinčana, strážnika alebo pekelníka. Viac o tomto type lístka nájdeš nižšie.
Prvých 5 lístkov pre strážnikov a prvých 5 lístkov pre pekelníkov si môžeš zakúpiť za akciovú cenu.
Predherná registrácia tento rok prebieha v stredu 23. júla popoludní a hra začína 24. júla ráno.
Hráči vo veku 15-17 rokov sa musia pri registrácii preukázať vyplneným a podpísaným súhlasom rodičov s účasťou dieťaťa na hre.
V prípade, že by sa chcel hry zúčastniť hráč mladší ako 15 rokov, je potrebné všetko v dostatočnom predstihu osobne komunikovať s členom organizačného tímu. Spravidla býva potrebné, aby hráča mladšieho ako 15 rokov sprevádzala dospelá osoba a mal vyplnený a podpísaný súhlas rodiča.
Obe tlačivá nájdeš s dostatočným predstihom pred hrou na tejto stránke a pošleme ti ich aj včas e-mailom.
Bežný lístok je o možnosti vytvoriť si vlastnú postavu. Vyplníš formulár tvorby postavy, ktorý si môžeš vyskúšať aj tu na stránke, a tvoj majster – organizátor, s ktorým budeš komunikovať – ťa navedie na možnosti, ako sa zapojíš do deja.
Majstri sa ťa pokúsia prepojiť s inými hráčmi a rôznymi dejovými linkami. Ako postava s bežným lístkom sa môžeš pridať niektorej z veľkých skupín (ako je Cech dobrodruhov, Cech liečiteľov…), ktoré sú tradične od začiatku zapojené do deja. Ak prichádzaš do Vlčích skál bez skupiny, nasmerujú ťa k niečomu, čo by ťa mohlo zaujímať.
Ak prichádzaš so zaujímavou postavou, môžeš dokonca našich majstrov inšpirovať k niečomu, čo bude pripravené len pre teba.
Po ukončení predaja bežných lístkov ponúkame už len špeciálny lístok, pri ktorom si vyberáš jednu z týchto troch rolí: strážnik, pekelník alebo dedinčan.
Hra, ktorá ťa čaká, je v jadre rovnaká ako tá pre hráčov s bežným lístkom. Ako strážnik alebo pekelník sa môžeš zapájať do všetkého, čo je na hre pripravené. Niektoré dejové linky dokonca špecificky rátajú so zapojením týchto skupín.
Jediný rozdiel spočíva v tom, že o svojej postave nebudeš komunikovať s majstrom. Pred hrou dostaneš informácie o tom, čo sa v okolí deje, ale zapojenie do jednotlivých dejových liniek bude čisto na tebe.
Tento lístok predávame až do začiatku hry a na svoju rolu sa nemusíš nijako pripravovať.
Ako strážnik budeš riešiť úlohy spojené s udržiavaním poriadku v dedine. Naši strážnici sú pojatí ako policajti alebo vojaci z parodických filmov. Pri hraní strážnika sa zabavíš na improvizovaní rôznych klišé. Dedinu v minulých ročníkoch napríklad strážila dvojica, ktorá chodila všade spolu, pretože iba jeden vedel čítať a iba jeden vedel písať, alebo trojica Dlhý, Široký a Bystro z Ráky.
Ako pekelník budeš „bývať“ v hernej lokácii Peklo, kam chodia mŕtve postavy. Pekelníci majú zoznam achievementov spojených s umieraním, ktoré sa snažia plniť, od jednoduchého „zomri v obkľúčení“ až po „zomri na svadbe“. Hranie pekelníka je o vtipných momentoch, ktoré nastanú, keď sa snažíš ostatných hráčov zmanipulovať tak, aby nastala situácia, v ktorej môžeš umrieť.
Ako dedinčan budeš mať svoju hru vo vlastných rukách. Môžeš sa spojiť s inými hráčmi, vyučiť sa nejakému povolaniu, pridať sa k už existujúcim skupinám alebo si založiť vlastnú.
Ak ideš na hru ako súčasť aspoň 6-člennej skupiny, chceš minimum vybavovačiek a ušetriť, máme pre teba skupinový lístok.
• každý člen skupiny dostane pri registrácii na infostánku mince do hernej krčmy v hodnote 10 EUR
• namiesto toho, aby si s majstrom písal každý člen skupiny, bude predherná komunikácia prebiehať iba cez jedného zástupcu
• ak neskôr zavoláte na Kráľovstvo ďalšieho kamaráta, ktorý by sa chcel pridať do vašej skupiny, môže si dokúpiť lístok a takisto dostane mince do hernej krčmy
Ako si kúpiť kŕdeľ vtáčat:
• zadáš pri výbere lístka počet členov skupiny
• vyplníš svoje údaje a emailovú adresu
• zaplatíš všetky lístky
• po spustení registrácie postavy zašleme na tvoju adresu formulár pre každého člena tvojej skupiny
• ďalší hráč sa môžeš do tvojho kŕdľa pridať tým, že si kúpi štandardný lístok a dá nám vedieť, že patrí k vám
• ak si už zakúpil lístok, ale chceš sa pridať ku kŕdľu vtáčat, daj nám o tom vedieť ty alebo šéf tvojho kŕdľa
Najprv si kúpiš lístok. Po zaplatení by ti mal prísť potvrdzujúci email od tootoot.fm.
Po odštartovaní registrácie postavy (zhruba dva týždne po spustení predaja lístkov) ti najneskôr na druhý deň po kúpe lístka príde email s formulárom.
Po vytvorení postavy si ju náš arcimajster prečíta a pridelí ti majstra. Ten sa ti v priebehu týždňa ozve emailom a pomôže ti so zapojením postavy do príbehu a nejasnosťami v pravidlách.
Navštíviš informačný stánok, zaregistruješ sa a oblečieš do kostýmu.
Milá naša rovesnícka generácia, chceli by ste znovu zájsť na LARP, ale babička vám práve nemôže postrážiť ratolesti? Alebo by ste ich chceli zobrať so sebou a predstaviť im LARP? Na Kráľovstve je to možné.
Pre deti do 10 rokov sme pripravili detskú hru, ktorú s pomocou rodičov vedie dedikovaný organizátor. Deti čakajú veku-primerané aktivity a vlastná dejová linka.
Deti do 10 rokov vstupné neplatia. Pri starších potomkoch máte na výber, či sa s vlastným lístkom zapoja do hlavného deja, alebo do detskej hry.
Ako na to?
Kúpite si lístok pre seba.
Vytvoríte si postavu. Vo formulári uvediete, koľko detí pod 10 rokov s vami príde. Môžete si vytvoriť vlastnú postavu a zapojiť sa do hlavného deja, alebo tvorbu postavy úplne preskočiť a prísť iba ako rodič v rámci detskej hry.
Pred hrou prebehne osobná komunikácia, zoznámime vás s ostatnými rodičmi a prispôsobíme detskú hru vašim potrebám.
Pre deti bude na hernom území pripravený detský tábor a dejová linka. Organizátor detskej hry sa s rodičmi dohodne na tom, ako sa budú pri pomoci s deťmi striedať, aby si užili hru s deťmi aj hlavnú hru.
Na stránke sa stále aktívne pracuje. Daj nám vedieť, ak nájdeš chybu. Ďakujeme!Nahlásiť chybu!